Ga ga galaxy

Ini kisah sebuah perjalanan yg jauh ,penuh onak duri dan sukar untk diungkap.
Perjalanan yg perlu perngorbanan tenaga , masa, emosi, jiwa.
Perjalanan penuh kenangan. Kenangan yg tidak ternilai.
SPONSOR - bergegas ke Rawang setelah kuliah habis, pergi dr kedai ke kedai edarkan surat sponsor, kami pulang dgn perasaan begitu futur kerana apa hasilnya adalah tiada. MAIWP adalah target seterusnya. Sebelum pergi kesana kami dimarah di kamar HEP dan terpaksa bertolak lambat kerna ketiadaan prebet, dlm perjalanan train rosak dan tergendala selama 1 jam setengah yg hampir menyebabkan kami ingin berpatah semula ke DQ dgn perasaan sedih, dan kami hanya ada 30 minit shj dr KL untuk ke MAIWP dan alhamdulillah kami smpi di MAIWP, 5 minit sblm waktu pejabat habis. Perjalanan ini begitu berharga.Nasihat dr Mardhiyyah Nor Azizantelah menjadikan kami sedar dr futur yg bertimpa.
GRAFIK - tidur yg begitu tidak teratur, kadangkala tidur jam 3 pagi, 4 pagi, untuk menyiapkan baki kerja yg ada, dgn kemahiran yg begitu terhad dan laptop yg kadangkala mmbawa masalah kpd emosi , semua bangkit sedikit demi sedikit hingga ke pengakhiran.
FOTO - foto yg alih2 sudah tiada dimana keberadaannya, tiada back up file, semua menjadi kelam kabut, ttpi masing bijak2 mengawal emosi.
DATA - semua kerja perlu rushing demi menjaga jadual grafik agar tidak terlalu drag masa. contact segala ex-iqrac untuk hasil artikel terbaik, dan hasilnya data dpt siapkan kerja paling awal.
Tahniah kawan!, kte sume smpi di pengakhiran, percayalah, ini adalah sejuta pengalaman dan kenangan yg x semua sisbear lain dpt rasa bagaimana tgh2 malam kte terpaksa angkat kotak air untuk dptkan duit dan menjual makanan. Bagaimana kte terpaksa berlawan dgn emosi dan bagaimana kte rasa kepayahan.
Dari sini juga kita semakin akrab dan lebih mengenali lain secara mndalam.
Sematlah kenangan ini, walaupun kisah ini lbh bnyk pahit dr manis tpi kte punya pnglmn yg sukar untuk dicari. Aku juga ingin menyatakan persaan hati, dimana aku sering tidur lambat dan ngantuk dlm kelas kerna memikirkan kewangan dlm pembikinan catatan sebuah memori ini.

-Credits to Anis Nabila

Comments

Popular Posts